Tag: About Me

Figured I’d do one cuz…

  1. Is it cute when guys kiss you on your forehead? Sure
  2. A big poofy dress or a short party dress? Big dress. Don’t like short dresses much.
  3. Are diamonds a girl’s best friend? No. I don’t see the point.
  4. Is your hair up or down today? up, in a bun thing.
  5. Do you straighten your hair? Yes.
  6. Favorite mascara? Idk. They pretty much look the same on me. Lancome I guess.
  7. Do you get your nails done? Nope.
  8. Small or large purses? Large.
  9. Jeans or sweats? Jeans. I hate sweats.
  10. Do you wear clothes/shoes/jewelry that’s uncomfortable? All shoes are uncomfortable. I hate shoes.
  11. Do you text message a lot? Not really.
  12. Whats your favorite color? Black. I love purple too.
  13. Heels or flats? Flats. Heels are evil. Not really, but I have bad balance and heels are extra uncomfortable and I look just as sexy in flats.
  14. Would you ever leave the house without makeup on? Yep.
  15. Walmart or Target? Walmart. Target is a higher priced wanna be.
  16. Do you think lip gloss is the best!? It’s okay.
  17. Do you own any big sunglasses? Nope. I don’t wear sunglasses because I can’t see with them and then I get a headache.
  18. How long does it take you to get ready in the morning? Depends on where I’m going, what my hair is already doing, and how I feel. Might be 15. Might be 1 hour.
  19. Do you like to wear dresses? Yes. I love dresses. I need more.
  20. In the last 48 hours have you hung out with a guy? Nope. Been all alone 😦
  21. Do you like to hold hands? N.O. I really don’t see the point.
  22. What do you notice when you first meet a guy? Arms and lips. MUSCLES awe. Love toned arms. And lips. Not crusty or too thin.
  23. Do you like making eye contact? Yes.
  24. Would you kill for chocolate? Uh, no.
  25. On a scale from 1-10 how fun is shopping? Depends. Not really interested in shopping though. Especially for clothes. I hate shopping for clothes cuz nothing fits.
  26. Do you yell a lot? No.
  27. Do you wear sweatpants/pajamas to school/work? No. Who does that?
  28. Have you ever dressed unlike yourself to impress a guy? Again who does that? No. Men are attracted to me because I’m me. My smile and intelligence does all the work.
  29. What makeup could you not live without? I could live without it all if I had to. I do love some lip balm though. Can’t do crusty lips.
  30. Do you fall in love easily? No. I never fall in love. I wish I did.
  31. Do you have cramps? All the time.
  32. Do you think you have the bestest friend ever? She’s alright. JK. Yes I do.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s